Ми зібрали все, що потрібно знати про raw denim, selvedge denim та, власне, новий бренд в SHIFT – The Unbranded Brand. Змістовний текст з висновком про те, навіщо це все, читай нижче.
Ніяких логотипів, реклами чи знаменитостей. Тільки справжні джинси.
Бренд без бренду – божевільна концепція у сучасному світі, проте The Unbranded Brand доводить, що це можливо.
В той час, коли більшість виробників джинс та й одягу в цілому, роблять ставку на гучні рекламні кампанії, яскраві логотипи та впізнавані обличчя, цей бренд піклується лише про одне: справжній сухий денім.
Unbranded вважають, що завищені ціни на продукцію через маркетингову “розкрутку” – це безглуздо. Саме тому вони вирішили зосередитися на головних речах: фарбований натуральним індіго необроблений денім, декілька варіантів крою та ні з чим незрівняний експіріенс носіння “справжніх” джинсів.
Усунувши все зайве у брендингу, The Unbranded Brand пропонує кращий продукт за кращою ціною.
Що ж таке “сухий денім”, a.k.a. raw, або selvedge denim?
Сама назва “селведж” походить від англійського “self edge”, тобто та сама впізнавана кольорова “стрічка” на внутрішніх швах, що є закріплюючим краєм цілого котонового полотна, який ткає машина. Найперші джинси, популяризовані компанією Levi Strauss & Co. ще позаминулого сторіччя, були виготовлені саме за такою конструкцією. Вважалось, що демонстрація краю полотна на підкатах слугує своєрідним знаком якості та захистом від підробок.
Під “сухим денімом” же мається на увазі “raw denim”, тобто необроблена бавовняна тканина, без прання, без усадки волокон – лиш пофарбована, зазвичай, натуральною фарбою індіго.
Популярності в наш час “сухі джинси” набули під час буму на американськість в Японії після закінчення 2-ї Світової. Японці буквально купували старе обладнання з фабрик в Америці, де історія із selvedge denim на той час вже закотилася, а в країні Сонця, що сходить, пережила повноцінний revival. На початку 2000-х, глобальний тренд до відмови від мас-маркету знову привернув увагу до необроблених джинсів, що ми і спостерігаємо по сьогоднішній день у найрізноманітніших кутках “світу моди”.
Тепер до найцікавішого: навіщо все це треба?
Переважна більшість джинсів, що продаються сьогодні, виробляються шляхом штучного фарбування, прання та усадки джинсової тканини з метою створення поношеного вигляду та помʼякшення самої тканини. Ми всі бачили фейкові потертості на нових джинсах, то чому б не зробити їх унікально своїми?
З часом від активного носіння сухий денім приймає форму тіла, джинси перетворюються на “другу шкіру”, а всі заломи, потертості, фейд, будуть унікально твоїми, зручність зашкалюватиме. Для найкращого результату варто поносити нову пару мінімум 6 місяців і тільки потім прати вперше. За такою схемою контраст потертостей буде значно більшим, а тканина усядеться відповідно до фігури та умов носіння.
Входить Unbranded.
Закриваємо коло, повертаємось до нашої новинки: The Unbranded Brand.
Selvedge denim джинси здебільшого досі шиють в США та Японії, відповідно прайс-пойнт преміальних брендів стартує від $250. Unbranded же пропонують той самий експіріенс, вдвічі дешевше: справжній selvedge denim, без брендування, мейд ін Макао або Чайна.
У лінійці Unbranded доступна маса різних фітів, від slim до relaxed, а також декілька варіантів щільності тканини: 11, 14 та true heavyweight 21 унція. Всі їх можна помацати в нашому магазині.
Ми в SHIFT переконані і власним досвідом можемо підтвердити, що Unbranded – справжня знахідка як для поціновувачів selvedge denim, так і для тих, хто хоче спробувати це вперше. Але попереджаємо: вже після першої такої пари, дороги назад до звичайних джинсів не буде.
автор тексту: Sasha Tromsa